Smil!

Nu kan jeg ikke løbe fra det mere. Layla er hermed fed. Så fed, at cykleture, lange ture i skoven og fysisk træning er umuligt. Altså, må vi finde på noget nyt.
Dagsordenen er nu ændret – Hver morgen er King med til at aflevere Minimøjsen i børnehave, en god lang cykeltur der holder ham tilfreds resten af dagen. Om aftenen, går vi ud på markerne i 2-3 timer og tager billeder. Så får King lov til at tonse så tosset han vil efter bolde, pinde, spøgelser, og hvad han ellers finder derude. Imens, går Layla og snuser til blomsterne, og tuller i sit helt eget tempo – langsomt.
Mig?
Jeg ligger på jorden som en idiot og flagrer rundt med et kamera som om jeg ved hvad jeg laver!

Derfor får I nu et knapt så tungt opslag – I slipper nemlig for mine uendelige skrivelser, og får i stedet en masse billeder.

Okay, I slipper næsten. Det skal nemlig lige siges, at trods de utallelige billeder her på bloggen – Har jeg snydt.
Jeg fik nemlig langt om længe købt et kamera kort efter Minimøjsen blev født, med tanken om at tage en masse lækre billeder, uden at tænke over, at det var flere år siden jeg havde lært at bruge manuel – og selv dét var sparsomt. Efter at have bandet og svovlet det kamera langt væk, gjorde jeg det man aldrig må gøre. Jeg satte den på auto. Her 3 år senere, bruger jeg stadig auto og er ikke stolt af det. Så den sidste uge har der være én regl, og kun én.
INGEN AUTO.

Så værs’god. De nyeste billeder af bøfferne – uden auto.

img-9415_1_origimg-9662_origimg-9685_origimg-9815_origimg-9822_1img-9858_origimg-9863_origimg-9397_2

I skal dog ikke snydes for bøffernes ballade. King har sat sig et mål der hedder at blive verdens bedste photobomber i samtlige landskabsbilleder – I det mindste var billederne ikke gode alligevel. Kan I finde ham?

Skriv gerne hvad I synes (og om I fandt ham) i kommentarerne nedenfor 😊

Leave a Reply

